Bordjeskoning
Geen waarschuwingssignalen gevonden
Een score is geen garantie. Lees de reviews voordat je bestelt.
- Bedrijf
- Geregistreerd als TWILPER.COM in het EU-btw-register
- Veiligheid
- Geen malware of phishing gemeld door Google
- Checks
- 21 van 24 checks in orde
Wie zit erachter3 in orde · 0 aandacht nodig · 1 niet gecontroleerd
- Contactgegevens100/100
- Leeftijd domeinNiet gecontroleerd
- Bedrijfsidentiteit80/100
- EU-btw-register100/100
Veiligheid5 in orde · 1 aandacht nodig · 0 niet gecontroleerd
- SSL-certificaat100/100
- Beveiligde verbinding (HTTPS)100/100
- E-mail- en DNS-beveiliging55/100
- Malware en phishing100/100
- Inhoudsrisico100/100
- Domeinrisico100/100
Kopen en retourneren8 in orde · 1 aandacht nodig · 0 niet gecontroleerd
- Betrouwbaarheid reviews76/100
- Privacybeleid100/100
- Algemene voorwaarden100/100
- Retourbeleid100/100
- Cookietoestemming50/100
- Betaalmethoden100/100
- Betaalrisico100/100
- Informatie over consumentenrechten90/100
- Transparantie bij afrekenen100/100
Technische details5 in orde · 1 aandacht nodig · 0 niet gecontroleerd
- Website bereikbaar100/100
- Laadsnelheid99/100
- Sociale media0/100
- Gestructureerde data100/100
- Mobielvriendelijk100/100
- Vindbaarheid100/100
Bedrijfsgegevens
- Land
- Nederland
- BTW
- NL005332508B94
- Platform
- WooCommerce
- Lid sinds
- 15-10-2026
Gevonden op website
Reviews (408)
4,4 ★ uit 408 reviews over 7 shops van TWILPER.COM
Deze shop: nog geen reviews
Deze shops hebben één eigenaar, die elk domein heeft geverifieerd, en één ingeschreven bedrijf. Daarom tellen hun reviews samen. De checks op deze pagina gaan alleen over bordjeskoning.nl.
Shops die deze reviews delen: bordjeskoning.nl, flightmoneyback.eu, folieletters.nl, foto2pass.com, onlinebriefversturen.nl, printen.eu, spotgoedkopevakanties.nl
In de getoonde reviews
Vaak genoemd: goede, service, levering, heel, snelle
Bedankt
Heel blij met de vriendelijk hulp
Protecteur induction
Article bien reçu, fait son effet mais la photo imprimée est plus floue par rapport à celle que j'ai envoyée pour l'impression. Surtout que j'avais demandé à avoir 1 aperçu avant de finaliser mais pas de réponse. Ce qui est bien rageant pour le prix payé !! Déçue pour cela.
Uitstekend
Bij elke stap werd ik op de hoogte gehouden! Ik had een specifiek iets gevraagd in de transparantie van het wit en ik ze hebben gezocht tot ze de juiste tint vonden! In één woord een aanrader!!!!
Neonbild mit eigenen Motiv
Sehr gute hohe Druckqualität. Auch dank des AI Moduls zum Foto bearbeiten hab ich einen Druck in höchster Qualität erhalten. Meine Frau hat sich über ihr neues Geschenk absolut gefreut. Es macht was es soll sobald man das Motiv unter UV bestrahlt. Alles sehr sehr hochwertig und qualitativ. Der Versand erfolgt schnell und sehr sicher verpackt! Ich bin sehr zufrieden. Dankeschön
Review voor onlinebriefversturen.nl
Very easy to use
I use the API a lot, connected to our administration. Also easy to connect yourself, ChatGPT made an connection.
Excellent
Qualité de l'impression et résultat excellent. Livraison rapide et colis fragile livré en très bon état. Bref super content de ma commande.
Net bord
Via de site heb ik een bord met bedrijfsnaam besteld. Dit kon ik gemakkelijk zelf samenstellen, ontwerpen en bestellen op en via de site. Na enkel dagen werd het netjes verpakt geleverd. Het resultaat is prima.
Heel goed
Er zijn echt heel goed geholpen, ze hebben een mooi print ontworpen
Review voor flightmoneyback.eu
Binnen 3 weken geld retour
Echt heel tevreden met de service en snelheid, ook communicatie helder
Fast Shipping
Im very happy with the results
Snelle levering! Fijne service en voldoet aan verwachtingen.
Wachten tot hij contact krijgt met klanten om na te vragen wat de bedoeling is en niet zomaar wat doen Hij belt met een nr van een andere webwinkel die je niet kent en vindt t dan raar dat je niet opneemt of terug belt Dan drukt hij maar gewoon wat af wat niet de bedoeling is Bij geen gehoor miscchien effe een mailtje sturen om te vragen wat de bedoeling is
Omdat je bestelling eerst gecheckt wordt, snelle levering, relatief goeie prijs
ik had extra betaalt voor mijn product voor hem sneller te krijgen maar heb hem nogsteeds te laat gekregen
Door bij het versturen naar jullie vervoerder het goede aflveradres c.q. land te sturen!
Goede kwaliteit, snelle levering!
Je kan zelf je format tuin poster aanpassen, dus geen vaste maten. Snel geleerd, binnen een paar dagen.
Eenvoudiger werking. De opdruk is wazig....zeker voor de prijs
Ik ben niet helemaal tevreden over de afwerking van 1 van de producten. Heb dat gemeld bij de klantenservice. Ze nemen het in behandeling, maar na 4 werkdagen nog geen reactie vernomen
Een van de 3 bestelde producten was slecht van kwaliteit. Dit product was eerder besteld en was toen perfect. Foto's gemaakt, gemaild. Meermaals gebeld, ingesproken en uitgelegd. Geen reactie! Erg jammer en wat onprofessioneel!
Kwaliteit en prijs is prima, klantenservice is niet te pakken te krijgen bij vragen.
Uitstekende service, snelle levering, goede kwaliteit
Ik kreeg een mail met de track&trace en daar stond dat er iets mis is gegaan met de bestelling. Ik heb zelf gebeld naar het verzendbedrijf en ze zeiden dat mijn adres niet goed was doorgegeven door jullie en het pakket weer was meegenomen. Ze zouden het opnieuw indelen, maar heb tot nu toe nog niks gehoord en ook mijn pakket nog niet ontvangen. Gek dat niemand hierover contact opneemt.. heb tot op heden nog niks gehoord en mijn bestelling nog niet ontvangen.
I am a bit disappointed with the prints. There was no space to fold the canvass if I want to hang them on wall.
Laat de verkeerde bestelling geleverd,op mijn kosten terug moeten sturen a 7.25 euro. Niets meer van gehoord,je krijgt spullen geleverd die ik niet besteld heb.
Reactie van shop:
Hallo anjj Swibben, Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling, ik zie dat wij ook telefonisch contact met je hebben gehad. Ik heb je bestelling bekeken en zie dat wij wel geleverd hebben wat je bestelde, uiteraard kan je dit soort producten altijd op eigen kosten retour sturen als je niet tevreden bent. Als je dit gedaan hebt ontvang je het geld van jouw bestelling retour. Om dit te versnellen mag je mij per mail het verzendbewijs mailen, ik zorg dan dat jou Klarna factuur geannuleerd wordt. We hebben eerder ook telefonisch contact hierover gehad, we vinden het daarom jammer dat je ons 1 ster waard vind, volgens ons hebben wij jou netjes te woord gestaan en heel efficiënt geholpen. Een hele fijne dag! Groet, Team printen.eu
Vlotte levering voor een leuke prijs
Hebben niet alle bestelde artikelen geleverd en bij navraag en toezegging om dit alsnog in orde te maken, niets meer gehoord en/of ontvangen. Lijkt me een structureel geval van een slechte klantenservice.
Reactie van shop:
Beste klant, wat vervelend dat je ontevreden bent. Het klopt dat bij jouw eerste bestelling 1 in plaats van 2 vlaggen zijn geleverd. Na jouw contact hierover hebben we meteen een nieuw vlag gestuurd die bij jouw postbus is geleverd op 1 juli Als je vragen hebt, kan je altijd contact met ons zoeken, problemen lossen we graag op. Wij wensen jou een hele fijne dag!
Snelle levering en goede service
Geweldig product geleverd gekregen! Goede kwaliteit
Hele goede kwaliteit en snelle levering!
Een week niet geupdate over mijn bestelling, bestelling was langzaam en bestelling verkeerd binnen gekregen: krijg wel een nieuwe
Reactie van shop:
Hi Zelie, Dank voor je eerlijke oordeel. Na jouw bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail. Jouw vlag was inderdaad verkeerd geleverd (verkeerde zijde afgewerkt), onze excuses hiervoor. Na jouw contact hierover hebben we meteen een nieuwe vlag in productie genomen. Deze zal zo snel mogelijk geleverd worden. Fijn weekend! Groet, Team printen.eu
Dit profiel wordt beheerd door de eigenaar van de shop.
Veelgestelde vragen over Bordjeskoning
Is Bordjeskoning betrouwbaar?
Bordjeskoning heeft een CheckShop trust score van 91/100 en wordt momenteel beoordeeld als zeer betrouwbaar. De score is gebaseerd op zichtbare vertrouwenssignalen zoals technische controles, beleidspagina's, contactgegevens, reviews en openbare shopinformatie.
Wat controleert CheckShop bij bordjeskoning.nl?
CheckShop kijkt naar vertrouwenssignalen zoals HTTPS en SSL, privacybeleid, algemene voorwaarden, retourbeleid, contactgegevens, betaalmethoden, sociale media, mobiele weergave, gestructureerde data en reviews waar beschikbaar.
Kan ik veilig kopen bij bordjeskoning.nl?
Een CheckShop-score is een hulpmiddel bij je beslissing, geen garantie. Bekijk de score, recente controles, reviews, betaalmethoden en bedrijfsgegevens voordat je bestelt. Twijfel je, betaal dan met een methode met kopersbescherming.
Hoe kan Bordjeskoning de trust score verbeteren?
Een webshop verbetert de score met volledige juridische pagina's, duidelijke contactgegevens, retourinformatie, veilige HTTPS, gestructureerde data, geverifieerde reviews en door deze signalen continu te laten monitoren.